Diary of Someone

(............)

نخوانید(خصوصی)

احساس خییییییلی بدی دارم خییییلی بداحساس حماقت میکنم.چرا نمیتونم جلو زبونمو بگیرم...چرا آدم نمیشم، چرا هر جا میشنم شروع میکنم به حرف زدن درباره اون، فاطمه کاش انقدر علاق نبودی، حالم از خودم بهم میخوره، 

احمق، یا با یه نفر باش، یا حداقل حرف این یکی رو پیش اون یکی نزن، من اصن نمیفهمم چرا پسرا وقتی کاملا داری دوستانه باهاشون حرف میزنی فک میکنن الان دیگه رل شده....سگگگ تو روح من و همه اونا..فاک








۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
I’d rather be hated for who I truly am than loved for something I’m pretending to be
Erfan Bayan